Saturday, February 7, 2009

sekali lagi ; I’M NOT GOOD PERSON BUT YOU STILL WITH EGOISM; kenapa ya selalu begini? tidak cukupkah untuk cermin pada diri sendiri?

“hyep! dude, stop showing great will you? she is one of my strong friends and she is currently in a good hand. you already drop her at the most right place i guess even she never realize it. read my words with nice smile bro.”

*Miranda (@_<)*

i dont understand what should i do; and i dont know how to describe urself bout this; why u still blame me? aku memang tak faham kenapa dan mengapa setelah di tendang sebegini rupa. ‘quotation’ di atas adalah salah satu ‘maut’ yang aku terima. anda2 semua yang membaca saya, adakah anda rasa bagus setelah membaca saya?ataupun adakah anda membaca saya kerana saya bagus? dan juga anda tidak rasa kah ketika anda membaca saya anda mendapat kepercayaan? jika tidak kenapa harus ‘maut’ yang aku terima menjadi sedemikian rupa. . . .

sememangnya aku tidak tahu kenapa kalian bersikap sedemikian. bukan aku yang mahukan keadaan menjadi seperti ini. tetapi bukan juga dia berkeinginan keadaan sebegini. aku tahu dan kenal dia. dia seorang yang setia. tapi aku tidak mahu menjadi bodoh pada diri sendiri. aku tak mahu memperbodohkan dia. cuma cara aku sahaja menampakkan diri aku bodoh. aku tahu itu semua. kerana inilah satu2 nya jalan untuk aku membetulkan keadaan aku. aku tidak mahu dikatakan seperti angin yang menyinggah dan akhirnya keluar menjadi taufan yang memusnah. jadi anda yang membaca dan mengenali saya anda patot tahu apa yang realiti dan nyatanya.

luahan ini bukan tandanya untuk mempersembahan kemarahan. bukan juga untuk menunjukkan ‘stop showing great will you?’.aku cuma mahu mengatakan buta yang memaksa aku meluahkan seperti ini. dan ini juga cara aku menyatakan sesuatu yang terpendam. akhirnya terluah! maafkan aku jika dia dan kau terasa. maafkan aku juga jika marah kau dan dia ternampak. tapi berapa kali maaf pun ia tetap akn jadi!

 

wassalam!

2 comments:

Lia said...

abgg....mengapakah englishnyer sgt tidak faham..huuuu

fariziskan said...

englishnyer sgt marah...