Saturday, December 6, 2008

wahai dunia.........pasrahnya wahai kau dunia......

aku dihimpit...
aku ditekan...
aku disengal...
aku disangsi...
aku disinis...
aku di....di macam2 lagi la...ntah apa ntah yang di aku kan lagi...banyak...

malah semakin aku mempercayainya timbul satu perasaan dihati yang kosong ini kenapa aku perlu terus menghukum tanpa terus bertanya. kenapa ia perlu disegani jika memang ia sebegitu. aku masih tidak paham mana satu yang benar dan mana satu yang palsu.sungguh pasrah aku melihat keadaan yang berlaku.sungguh aku tidak tahu apa yang sebenar-benarnya yang telah berlaku.aku benar2 tidak tahu. yang ini itu.yang itu ini. mana satu yang yang betul aku pun tidak tahu. hanya dunia sahaja yang menyaksikan sebenar2nya.

wahai dunia...
kenapa....
mengapa...
apakah...
bagaimana...
dan siapa......


kenapa ia berlaku?

5 comments:

UnGu said...

hati mula goyah dan takut untuk membantu.
kan?
saya masih dengan kamu!
muktamad~

~lina~ said...

aku pun nak dengan kamu lah! ahahahah..tak2, telinga unggu sedang mengipas2 merah! hahahaha

mastikus said...

dunia ini untuk kita...
bukan untuk mereka yang fikir dunia ini untuk mereka sahaja..

fariziskan said...

ungu : aku masih yakin dgn kamu.

lina : poligami tu sunat....

mastikus : dunia kan....

amer zaman said...

erm...

ungu...fariz?

haha