Monday, December 1, 2008

tidak kesepian aku dihimpit rasa bersalah dan kecuaian....CERITA RAMPAS SUAMI ORANG!!!

rasanya sudah lama juga aku tidak buat entri baru. maklumlah, aku dalam bulan bercuti. lagipun baru-baru ini mak aku baru sahaja selesai menjalani pembedahan kanser rahimnya.alhamdulillah selamat. agaknya aku kena lah jaga mak aku sepanjang cuti ini berlangsung.bosan sebenarnya aku dihimpit kesunyian di dalam percutian yang ada ini.sekejap sahaja aku berlagu dengan si kamal dan saufi dan juga sepupu aku apai. kami sentiasa berlagu lagu yang sama tatkala zafarullah menjadi tempat rasmi. aku dah muak dan bosan.tak tahan dengan perjalanan hidup sekarang ini.sangat membosankan.


berlagunya si kamal ini adalah sentiasa sama. tiada lagu yang baru. tapi aku agak seronok berlagu dengannya mungkin dah lama tak bersua muka. saufi kata si kamal ini semacam sombong sejak memiliki ratu hati yang sangat seksi. tetapi aku dan si saufi acap kali berlagu dan berirama mengikut gerak hati yangb sentiasa inginkan kelainan dalam berkarya.aku senang dengan mereka. si arham pula dengar kata mahu melangsungkan dirinya ditabalkan sebagai raja sehari. tapi aku tak dengar lagi khabar seterusnya apa yang dia beri.
ada satu berita yang buatkan aku benar2 menyampah dan meluat serta terasa hilang respect aku terhadap orang ini!aku rasa semua ini berpunca dari seorang perempuan ini.berani aku katakan yang dia yang menggoda lelaki yang telah beristeri dan beranak 2+.meluat aku lihat peranagai dia.kenapa sanggup hilangkan maruah diri untuk merampas suami orang sedangkan kau tahu dia macam seorang bapa kepada kau. dan dia juga pendidik kau!kau tak rasa bersalah ke melakukan perkara yang paling hina di dunia ini?aku selalu mengatakan 'pukimak' kepada orang yang mempunyai perangai begini. sebelum aku kenal si betina tiada maruah ini, aku dengar dia memang suka kepada lelaki yang sudah berumahtangga atau lelaki yang tua. tak sangka pulak aku dia sanggup untuk melakukan perkara yang terkutuk ini.aku jatuh simpati terhadap si suami ini. dia dipergunakan. dan bila dingatkan kembali tak tahu pula siapa yang betul dan siapa yang salah. biarlah keadaan yang menentukan.kepada si isteri aku harap dia tabah sebab dia memang seorang yang setia.
p/s : dunia yang penuh dengan kemeluatan......

8 comments:

M.U.S.E said...

oh!

si betina tak de maruah tu bukan saja suka pada suami orang~
malahan suka mengikis harta lelaki2 yang dia sedang dampingi~

kalau lelaki yang dia dampingi tu bukan suami orang mahupun berharta, dia akan suruh lelaki tu buat assignment dia la!!

M.U.S.E said...

eh, by the way, nak join KPB x?

fariziskan said...

muse : agaknye suami tu kene mandrem ngn dia kot....


dasar perempuan jalang....


mcmane nak join kbp?

RENhalus~ said...

life is drama.

n jgn lupe hukum karma.

fariziskan said...

renhalus : karma? erm.....betul...manusia secebis..

~lina~ said...

HURM..INGAT DIE DAH BERUBAH

M.U.S.E said...

cara2 join KPB:
1. bg emel yg guna utk blogger ni kat aku.
2. nnt aku da add, approve kat emel tu.
3. dah. officially dh jadi ahli.

=)

fariziskan said...

lina : mengeluh jela....

muse : dis is my email = khwarizmi_razi@yahoo.com