Wednesday, May 11, 2011

i want my life back~

fizikal dan mental tak stabil , teruk dan gila, itu yang boleh aku terangkan keadaan aku sekarang, nekad dan berani tanpa sebab. 

i dont know what to do right now, i am confuse. satu persatu masalah dan setan datang dan lalu depan mata. jiwa kosong tanpa pengharapan dari sesiapa pun, tiada yang peduli malahan apa yang perlu dihadapai hanya perlu penyelesaian yang sangat kompleks. 

itulah, manusia dulu-dulu pernah bersenada pasal benda ini, jiwa semakin teruk, kehidupan semakin teruk, no girl, no money, no car, no life. i want my life back, itu yang aku sedang cuba buat sekarang. lantak apa mereka nak kata. my life, my own life. jangan jaga orang kalau diri sendiri pun tak terjaga. 

ya aku tau apa yang aku buat sekarang ini sangat berisiko, no money! itu pilihan aku. hidup kalau tiada pilihan jiwa akan terkongkong. terkongkong dek keputusan orang lain. siapa yang suka dikongkong, tiada. bangang juga kalau kau tahu ada manusia yang suka dikongkong. 

just realized i had a happy family, ya, aku baru sedar, sebelum ini terhijab dengan keegoan. tapi aku masih perlu hidup berseorang tanpa kewujudan keluarga. maaf untuk itu. bersendirian ketika ini akan membahagiakan aku. 

tahun ini tahun makan nasi minyak kawan-kawan. korang semua kahwin lah dulu. aku masih menunggu seseorang yang masih diam untuk bercinta. kehidupan sangat terumbang ambing tanpa kewujudan cinta, aku akui semua itu, i need love to solve my problems but i just cant. damn it! dituduh loser sebab perkara ini. biarkan, mereka tak tahu apa yang aku tahu, dan mereka tak tahu apa yang aku mahu, sebab aku tak berkongsi dengan sape-sape.

tersasar jauh, please guide me back~

1 comment:

muniza o'abdullah said...

same ah , tak jumpe pasangan untuk ditakdirkan untuk bercint lagi . rlek ah bro :D Allah nak bg sesuatu yang lebih baek