Saturday, May 21, 2011

I'm not gay and I have no girlfiends but I'm ok with that~

saya ok saya ok saya ok dengan keadaan sekarang~

saya tak ok dengan diri sendiri, sering tak puas dengan diri sendiri, sering mengeluh, sering berfikir bagaimana untuk kaya dan orang pandang best. itu saja yang saya tak ok. saya tiada awek, saya ok tapi saya sering gembira bila mana melihat anda semua berkasih. kasih itu sememangnya memantapkan hidup seseorang. saya masih mencari. tetapi saya bukan desperate sangat. 

saya sendiri sedang menyelesaikan masalah dalaman yang sangat mengganggu hidup saya. saya tidak berputus asa malah ada sesuatu hikmah bila mana perkara ini terjadi. masalah yang sangat peribadi, tak boleh dikongsi dengan sesiapa pun kecuali diri sendiri sudah bersedia. maaf anda tidak dibenarkan sesekali mencampuri urusan peribadi saya.

saya juga ok bila mana kawan-kawan dan sepupu-sepupu menamatkan zaman bujang. saya ok. saya ok. dan saya sekali lagi ok. saya tak terasa dengan semua itu sebab saya tahu tahap diri saya sendiri. saya tak bersedia untuk itu semua.

saya mencari seseorang yang kontra dengan sifat saya. sebab saya tahu saya tak akan bahagia dengan seseorang yang tidak memahami saya. saya perlukan sifat yang berlawanan untuk kebahagiaan saya. saya masih ok.

bila mana saya bekerja, saya perlu memikirkan tentang diri sendiri. perkara ini tidak akan terlepas pandang. saya perlu memikirkan bagaimana untuk menaikkan tahap keupayaan saya. saya perlukan penguasaan untuk kepuasan diri sendiri. saya perlukan kawan-kawan yang memahami. tidak ada gunanya jika apa yang saya lakukan ketika ini tidak dihargai. itu saya tak ok.

setiap apa yang saya lakukan saya punyai hak untuk tidak menerangkan apa-apa kepada anda. jangan menilai sesuatu yang anda belum pasi tahu berdasarkan apa yang anda lihat. perkara ini akan mendatangkan konflik terhadap diri saya. dont mess with me.

saya sudah mengalami perkara-perkaraburuk dan ngeri dalam hidup saya. cukuplah dengan apa yang saya lalui, saya puas dengan penghinaan, saya puas dengan kebodohan, saya puas dengan sistem hamba anda. sudah tiba masanya saya perlu dibumi sendiri. saya akui.

saya akui saya punyai kehidupan yang tak best. keluarga yang sangat membingungkan. ketika mana saya sudah boleh berdikari, ketika itulah saya perlu berfikir untuk orang lain. saya terima dengan terbuka. itu keluarga saya. saya sayang mereka walau saya sering kecewa denga mereka.

p/s : tak semua akan memahami apa yang kita tahu, tetapi semua memahami apa yang kita tak tahu~

No comments: