Tuesday, March 31, 2009

legenda

dulu, kisah aku kecil. sewaktu kanak-kanak. seusia itu aku tak mengenal dunia lagi. tak tahu apa itu kehidupan. hanya tahu bermain, bermain dan terus bermain. diherdik. melawan. dimarah. melawan. dipukul. melawan.

aku masih ingat, selalu aku fikir, bagaimana aku yang masih kecil ketika mampu untuk membesar sampai sekarang. pelikkan. terlalu kompleks. kita selalu fikir masa hadapan tetapi kta tak fikir masa sekarang. itu yang mejadikan kita begini. mahu kembali ke masa lepas untuk perbetulkan kesilapan dan kealpaan.

 

manusia mudah lupa. tetapi manusia juga senang mengingat.

2 comments:

IMAHoNeY said...

masa lampau yang banyak meninggalkan kesan...rasa mmg mcm nak patah balik...

tp...kita dah jadi ape yg kt jd skrg...so, betulkan je la apa2 yang tersalah...yg dah mmg betul tu... perindahkan lagi.

kenangan x kan membawa apa2 melainkan ada perkara yang patut dibetulkan dari masa lalu itu...

fariziskan said...

masa lalu takkan kehadapan...
begitu sebaliknya...
just keep in touch!