Sunday, March 8, 2009

promosi filem or . . . .Sayang You Can Dance!

pertama sekali, aku menang tiket tayangan perdana untuk filem Sayang You Can Dance. sayang sekali aku tak dapat datang kerana diri sibuk dengan bermacam2 hal yang patot disibukkan. tak sangka pula boleh menang tiket perdana tu, rezeki. tiket tu kene tuntut kat FINAS. jadinya aku terus tidak bersemangat nak tengok sebab malas nak pergi ammik kat FINAS. jauh beb. jadinya aku tanyakan pada kakak ku yang tercinta samada mahu tengok tak filem tu. sebab tayangan perdana filem itu dibuat kat Pavilion dan kakak aku bekerja disitu. dan bakal abang ipar aku mengambil tiket tu kat FINAS. tapi dapat satu tiket jer. ingat dpat 3 or 2 tiket. hampeh betol! penghujungnya, kakak aku pun tak jadi tengok sebab 1 tiket je kot. memang hampeh. aku kata pada kakak ku simpan jer benda2 yang dapat dari FINAS tu sebab aku nak simpan. harap2 kakak aku singgah kat puncak.duit takde. . . . . .

 

keduanya, bengkel penulisan lirik. pun hampeh gak. panggil meeting semua tak datang. send mesej semua tak balas. ingat takde masalah la nak jumpa. hujungnya meeting ngn ezwan mokhtar. hahahaha. meeting kat TESCO. bolehlah. daripada saket hati dengan budak2 ni naseb baek ada gak orang ajak berjalan. terisi jugak malam tu. cantek. . . .

 

ketiganya, malam promosi file yang semakin hampir dijiwa dan semakin dekat di mata. jiwa seperti tertekan. yang di atas hanya tahu berkata dan mengata. yang di bawah hanya tahu bergerak dan tergerak. hanya menekan  yang menjadi penyelesaian. tapi takpe. yang dibawah lebih tahu apa yang dibuat dari yang di atas hanya tahu berkata dan mengata. itu lebih baik dari berkata-kata tanpa ada kebenaran.

 

akhirnya, Man United menang! memburu piala yang ketiga. kemudian keempat. seterusnya kelima. Glory2 Man United!

No comments: