Tuesday, March 31, 2009

ruang untuk aku.

aku rasa aku perlukan ruang. ruang untuk bernafas.

rasanya aku sudah jemu menghadapi kejadian yang sama. kawan punya kawan ada mengatakan aku sudah tidak seperti dulu. namun aku gembira. ruang untuk aku masih ada.

teringat kata-kata seseorang,”kau cool,”celah mana entah. keyakinan itu ada tapi masih tiada ruang untuk meyakinkan. semua masih samar.

tadi aku beli lima jajan. Corntoz 3. Bytes 1. Potato Chips 1. banyak aku beli. aku makan sorang. dah lama aku tak makan jajan banyak macam ni. mungkin ini ruang untuk aku lagi. tergambar ketika kanak-kanak. zaman kuat makan jajan.

hyper active. satu penyakit. ya. memang ia penyakit. baru aku tau. dan aku sudah jumpa orang yang hidapi penyakit ini. kesian. mungkin aku perlukan ruang untuk memikirkan penyakit ini. adakah aku juga seperti mereka.

ruang aku masih banyak belum terisi.

No comments: