Tuesday, November 4, 2008

hanya memandang suka...


Aku suka kamu
Aku betul2 suka kamu
Debar jantungku jika aku melihat kamu
Teruja hatiku jika aku melihat kamu
Tapi aku hanya mampu menyukai kamu
Aku tak mampu mengenali kamu
Kerana jika aku mula kenal kamu
Akan terbit sayang dalam hati aku
Aku tak mampu memiliki kamu
Aku akan alpa jika kamu milik aku
Hanya aku mampu menatap wajah kamu
Yang sering bermain2 di kepala aku
Aku sangat suka kamu
Aku tidak cuba berbohong
Aku cuba tepis perasaan itu
Tapi aku x mampu
Aku menahan perasaan ini sekian lama
Terasa seperti seksa menahan hati
Aku seperti dikepung bayangan sendiri
Takut utk memulakan kata sayang
Semakin lama aku simpan
Semakin meronta suka ini
Semakin aku tepis
Semakin jijik rasanya hati
Itu sahaja yang aku mampu
Hanya menyukai kamu
Namun x bisa kata kamu
Hanya mata bisa kata kamu

No comments: