Monday, November 10, 2008

kosong yang membelakangi ku sepanjang cuti.......sungguh!!!

perkara yang aku tak suka.....cuti!
perkara yang aku tak suka.....bosan!
perkara yang aku tak suka.....tak dapat tgk MU men!(nak memberontak....)
perkara yang aku tak suka.....MU kalah!(terasa bingai....)
perkara yang aku tak suka.....stick at home!
perkara yang aku tak suka.....diperbodohkan!
perkara yang aku tak suka.....komputer riba aku rosak!

sejak cuti menjengah, aku dah tau apa yang akan berlaku pada diriku. penuh dengan kebosanan dan kepura-puraan. lagi2 komputer riba aku baru sahaja rosak (habis mengamuk aku!). mane aku tak mengamuk. ada lagi satu assignmnt belum aku siapkan. adoi....biol aku dalam beberapa hari. dah la kene melukis. aku tak punyai bakat melukis. aku tak punya bakat mengeluarkan idea-idea yang kreatif. tapi aku betul2 tak paham, kenapa lah komputer riba aku rosak dikala ini.(kalo nak rosak pas assignmnt suma siap xpela...ni tak...time2 mcm ni nak rosak...babi betol!!!!). gamaknya aku kena beli komputer riba baru semester depan.(uncle cina kopet kedai comp city tu kate "u punya supply power sudah losak maa...mother board sulah terbakar woo...better u beli laptop baru dali u mahu tuka mother board....mother board sangat mahal woo.... "). aku dah agak dah. memang makan duit betul. aku tanya sama itu cina ada tak casing hard disk. dia kata ada. aku tanya bape puluh. dia kata RM60.00. (mak aih...bapak mahal...kat pas x sampai pun rm30...lahanat betul cina kopet ni...betul2 nak makan duit aku....sekali lagi babi betol!). aku balik dengan hampa. ape punya malang la nasib aku ni. bingai........





p/s : tolong belikan akun casing hard disk....malas aku nak g pas....tolong la...assignmnt xsiap lagi ni....adoi.....

No comments: