Thursday, September 18, 2008

LELAKI TERSANGAT ISTIMEWA



Mengapa lelaki tersangat istimewa?:

1. Kerana dia adalah pemimpin dalam rumahtangga

2. Kerana Rasul dan Nabi adalah kaum lelaki

3. Kerana bila seorang anak perempuan bernikah walinya adalah kaum lelaki..dan anak lelaki yang kawin dia tak perlu wali..(wah istimewanya...)

4. Kalau seorang lelaki hebat dikatakan anak jantan...tetapi kalau perempuan tak baik dikatakan betina betul dia tu....

5. Lelaki dibenarkan bernikah 4 kalau mampu,tapi perempuan hanya dibenarkan kahwin seorang lelaki sahaja kerana memang kalau nak kawin lebih satu memang kudrat wanita tak mampu hehehehe.....

kalau perempuan kata dia istimewa boleh beranak katakanlah kalau tak lelaki berikan air mani yang subur, sesubur macam mana pun wanita dia tak kan jadi ibu atau syurga kepada anak-anaknya.


kalau wanita kata telur perempuan tersembunyi lelaki nampak, katakanlah sebab kalau tengok telur perempuan tak menimbulkan ghairah.

wanita selalu kata dia istimewa tetapi dia selalu lupa lelaki yang selalu nasihat dan tegur wanita adalah kerana lelaki sentiasa nak wanita yang ada keistimewaan tidak hilang keistimewaan itu, tetapi wanita selalu bersifat cemburu dan jeles, sengaja tutup mata terhadap keistimewaan lelaki dan selalu tak nak akui keistimewaan lelaki.

lelaki sangat istimewa kerana nak wanita jadi istimewa, tetapi wanita selalu tengok kekurangan lelaki.

wanita bila di tegur dia kata kita ada yang lain, padahal kalau kita ada yang lain pun tak salah sebab boleh ada 4 isteri. girlfriend lebih pun digalakkan supaya kita lebih pengalaman dan power.

wanita itu pelengkap lelaki. ia memang betul. tetapi wanita tanpa lelaki buakn sahaja tak lengkap tapi hidupnya tak bermakna kerana perutnya tak boleh mengandung.




KESIMPULANNYA: JADI SAYANGILAH DAN HORMATILAH LELAKI YANG SELALU MENASIHATI DAN MENEGURMU KERANA SESUNGGUHNYA DIA TELAH BERKONGSI KEISTIMEWAANNYA DENGANMU....

3 comments:

muhsinsenpai said...

sejak bila pulak tengok telor lelaki tu ghairah..

Unknown said...

muhsin = telur akan ghairah apabila ia mengeluarkan air maninya......

anna renzi said...

amboi2..tak leh blah.....
huhuhuhuhu