Tuesday, October 7, 2008

Orang Melayu diBODOHkan politik!!!!!

BUHSAN!
RIMAS!
GERAM!
MENYAMPAH!
SUCK!
FUCK!
SON OF BITCH!

lemas aku dengan politik yang penuh kedengkian dan ketaksuban. kenapa lahanat2 ini sangat taksub terhadap fahaman politik sehingga menyebabkan kami yang dikatakan 'lonely' ini ditarik ke dalam kancah politik yang kotor????

sangat menggeramkan!!! kami dikatakan menyampaikan ajaran sesat kepada anak2 muda kampung sedangkan kami hanya memimpin sebuah baraan kampung sahaja. sungguh menjelekkan lahanat ini! aidilfitri hanyalah satu landasan untuk kita semua bermaafan tetapi lahanat ini masih menjalankan 'dakyah' politiknya untuk menjatuhkan orang lain.

sangat aku tak faham!!! adakah otak mereka ini sudah disembur dengan air liur pemimpin politik parti? adakah otak mereka telah dibodohkan dengan fahaman politik yang sangat jijik? ya...aku tau..mereka sangat taksub!!!

ketaksuban mereka ini mengatasi segala2nya. lahanat ini merasakan mereka berkuasa setelah mereka mempunyai fahaman politik yang sangat bodoh. hilang semua tatasusila sebagai seorang melayu yang mulia! hilang semua prinsip2 melayu yang sering ditatang! hilang semua sifat2 Islam!

sungguh aku kisah!!! tak salah pun nak sokong mana2 parti politik lain. tetapi janganlah jadi sangat taksub sehinggakan menyusahkan orang lain. janganlah hilang identiti melayu itu walaupun fahaman politik berbeza!

sungguh aku tak sangka!!! walau apa pun yang jadi. aku masih jiran lahanat ini. aku doakan lahanat ini berubah.......amin!!!








p/s = hahahahahhaa..aku benci politik sekarang!!!!!!

No comments: