Thursday, January 8, 2009

bangkit dengan keyakinan yang tara...

tidak terkesan apa2 ketika memulakan penulisan ini setelah agak lama aku tidak sentuh laman ini. aku terlalu sibuk. tapi kesibukan itu telah membawa banyak erti kepada diri aku kerana ia terkesan dalam pemikiran dan kelapangan aku.

bermula lembaran baru dalam fitrah aku. aku cuba sesuatu yang baru. ia amat tidak menyenangkan orang lain. tapi sejenak aku bermunasabah tentang apa yang aku lakukan sekarang ini, ia seperti menjentik2 dan menikam dada sendiri. aku rasa gementar dan sangsi samada ini adalah jalan yang betul sebagai pilihan aku.

aku tahu jauh di sudut otak kanan dan kiri aku, aku masih berada di jalan yang betul dan masih yakin dengan keupayaan sendiri. ramai yang suka merendah2kan aku tapi kali ini akan aku buktikan bahawasanya aku yakin!



apa2pun wish me luck!








to be continued.....................

No comments: