Wednesday, April 22, 2009

dia telefon aku!

Oh My God! tepat jam 7.34 pagi 22 April 2009, dia telefon aku. tidak disangka.

 

“assalamualaikum”sapa dia.

“waalaikumsalam”aku jawab dengan nada orang baru bangun tidur.

“eh, tidur lagi ke,”dia sedar semacam sahaja dengan suara aku.

“taklah, dah lama dah.”

Happy Birthday.”

“errr, terima kasih ya.”

“sorry la malam tadi nak wish tapi terlupa.”dia semacam alasan.

“terlupa atau tertidur?”tegar aku.

“err, dua-dua sekali kot”ceria semacam dia pagi-pagi ni.

“yelah.”ringkas aku.

takde kelas ke?”

mana ada. tengah study week. eh, silap.ngah exam week la.”aku perbetulkan.

eh, yeke? takde final ke?”

ada. esok.”

esok paper ape?”

ETR.”

“ETR? esok nak final. dah bace buku?”

hah?bace buku.malas.”

yela, orang dah pandai.”

“banyaklah pandainya.”perli nampak.

orang ke berapa wish besday ni?”

banyak dah. tak ingat la.”

yela.orang dah famous kan.”perli dia lagi.

hahahahaha”cis betul.

oklah. assalamualaikum.”

waalaikumsalam. bye.”lega.

 

perbualan ini berlangsung selama 1 minit 3 saat. membuatkan aku terimbas kembali kenangan kami dulu. wtk!

12 comments:

Aidi Rahimi Ibrahim said...

ehem... sapa dia tu?

fariziskan said...

dia tu bekas kekaseh.

Nabilz said...

bekas same la mcm tupperware. kosong. dulu time ade isi best ah. sigh~

fariziskan said...

nabilz : betul beb.manusia kan.heheheh

MeGa said...

finally, dpt singgah blog kamu!
em...
wtk?

IMAHoNeY said...

x salah pun kalo isi balik tupperware kosong tu...

fariziskan said...

to mega : lalalalalala~

to imah : nak isi dari hati yang merasa.

MeGa said...

oww.. must be sumthing maki lar tuh.
keji!

MeGa said...

apsal da letak fn - lega plak?

fariziskan said...

to mega : lalalalalala~

IMAHoNeY said...

maksudnya...skrg ni x rasa apa2 la eh??
x pyh nak rasa, kalo tupperware dah berisi, perut pun kenyang...huhu

fariziskan said...

to imah : bukan x rasa apa2...tapi yang nak merasa tu masih x sudi...