Sunday, April 26, 2009

hari ini ulangtahun PERTAMA MU Addict.

genap setahun usia MU Addict. kalau dulunya blog lahir dengan nama Kisah Kembara Aku, tetapi setelah beberapa bulan blog ini mampu berjalan sendiri maka ia ditukarkan kepada MU Addict. apa yang blog ini dapat setelah genap setahun? pelbagai dan macam-macam ragam kehidupan yang telah dilalui dan dirasai. MU Addict akan terus merasa apa yang perlu dirasa. MU Addict akan terus berkarya. MU Addict akan terus membantu apa yang dianggap sebagai masalah. MU Addict akan terus memimpin apa yang dianggap sebagai terpimpin dan memimpin. MU Addict akan teruskan semua itu. hati yang sedang dimiliki masih menganggap MU Addict seorang insan yang baru bermula sebagai insan.
MU Addict lahir daripada kekecewaan cinta. dengan MU Addict sahaja hati dan jiwa dapat terus merasa dan berdiri dengan yakin dan megah. MU Addict sebagai penghubung hati jiwa dan raga. jika kewujudan MU Addict ini sebagai madah untuk kalian merasa apa yang MU Addict rasa, maka yakin dab berjayalah ideologi MU Addict. terima kasih semua kerana menyokong MU Addict dan terus setia membaca MU Addict.
SELAMAT ULANG TAHUN PERTAMA
MU ADDICT

2 comments:

Huzaimah Mat Razaly said...

selamat ulang tahun MU ADDICT...

semoga catatan harian menjadi wadah ilmiah berzaman...tahniah...

skali lg aku nak kt, penulisan ko semakin baik, cm......
mind ur spelling pleazzzzz.... penting gak tu...huhu

aku akan jd pengikut setia ruangan ni sehingga MU ADDICT menamatkan riwayatnya...chaiyok2!!!!

Unknown said...

to imah : aku akan lebih teliti dalam ejaan.insyaallah.MU Addict xkan tamat riwayat.MU Addict akan terus merasa sehinggala kiamat.