Tuesday, April 28, 2009

jika aku kisah dan peduli pada semua orang

babak pertama :

sedang buat apa?

sudah makan?

nape tak makan lagi?

kata tak nak diet lagi?

 

babak kedua :

nak ke mana tu?

buat apa ke sana?

lama tak ke sana?

bila nak balik?

 

babak ketiga :

nape tak mesej?

nape tak call?

sibuk sangat ke?

habis saya tak sibuklah?

 

babak keempat :

awak sayang saya tak?

nape awak sayang saya?

masa bila awak paling sayang saya?

awak rindu saya tak?

 

babak kelima :

kenapa awak buat saya macam ni?

teruk sangat kah saya untuuk awak?

buruk sangat ke?

awak dah tak sayang saya?

 

 

kemudian ia pergi berputar kembali ke babak satu tetapi dimulakan dengan kisah yang baru. cinta!

2 comments:

Anonymous said...

naratif kamu terlalu laju. terlalu.

Unknown said...

memang buat laju sebab kalau dipanjangkan akan jadi sebauh naratif yang 'menyampah'.

peace:-)