Tuesday, April 28, 2009

pembaca-pembaca setia

jika semalam aku bangkit disebabkan tercela dengan sesuatu. tapi hari ini aku bangkit dengan sesuatu yang indah tanpa tercela dengan keburukan. Tuhan itu Maha Adil. sekali lagi aku punyai semangat yang sangat kuat di pagi yang hening ini. aku terkesan dengan penulisan aku sepanjang malam tadi. terlalu banyak idea yang hendak dinukilkan tetapi dibatasi dengan kemampuan aku. aku pasrah. aku perlu perlahan-lahan dalam dunia seperti ini. aku perlu melihat dan merasa dengan penuh keyakinan.

sesuatu yang ditarik. penulisan aku sedikit sebanyak telah menarik beberapa pembaca setia yang cuba menyorokkan diri sebenar daripada pengetahuan aku. mawarsufi, womanizer, dan aku tahu. tiga nama stranger ini aku sangat tidak ketahui. dan yang membaca selain bertiga ini aku tahu siapa mereka. aku tak kesah siapa pun yang membaca penulisan aku. memang aku suka ramai yang baca. aku sangat hargai kerana kesudian membaca penulisan aku. terima kasih ya. aku hargai segala komen yang anda tulis. ia membantu aku dalam penambahbaikan di dalam penulisan aku.

 

 

walau siapa pun yang membaca tolong hargai dengan keikhlasan. jiwa rasa.

2 comments:

Aina said...

aku bukan pembaca setia, tapi aku setia juga bila membaca

:)

Unknown said...

to mastikus : terimakaseh kerana kesetiaan anda ketika membaca.ihklas.